czwartek, 10 sierpnia 2017

"Silver. Druga ksi臋ga sn贸w" Kerstin Gier

Pozdrawiam wszystkie kociaki, kt贸re czytaj膮 mojego bloga馃樅 Mam dla Was recenzj臋 drugiej cz臋艣ci fantastycznej trylogii Silver. Serdecznie zapraszam Was do poznania mojej opinii o dalszych wybrykach Liv i sp贸艂ki.



Tytu艂: Silver. Druga ksi臋ga sn贸w
Tytu艂 orygina艂u:  Silber - Das zweite Buch der Tr盲ume
Autor: Kerstin Gier
Liczba stron: 408
Cykl: Silver - ksi臋gi sn贸w
Gatunek: literatura m艂odzie偶owa
Data wydania: 28 wrze艣nia 2016
Wydawnictwo: Media Rodzina
T艂umaczenie: Agnieszka Hofmann


 Sprawy Liv, m艂odej bohaterki serii „Silver”, uk艂adaj膮 si臋 coraz lepiej. Nowy dom i nowa rodzina okaza艂y si臋 ca艂kiem w porz膮dku. Romantyczny zwi膮zek z przystojnym i bystrym Henrym trwa. W dodatku nowe fascynuj膮ce mo偶liwo艣ci odkrywa przed dziewczyn膮 sfera sn贸w. Niestety, Liv ma tak偶e powody do niepokoju. Po pierwsze, anonimowa blogerka Secrecy wie o Liv rzeczy, kt贸rych nie powinna wiedzie膰. Po drugie, Henry ma swoje tajemnice. Wiele tajemnic. Po trzecie, za drzwiami z klamk膮 w kszta艂cie jaszczurki czai si臋 co艣 strasznego, mrocznego i z艂owrogiego… 


 Kiedy czyta艂am pierwsz膮 cz臋艣膰 Silver by艂am zachwycona. Czytaj膮c drug膮 cz臋艣膰 by艂am wniebowzi臋ta!
 Kerstin Gier po raz kolejny wykreowa艂a fantastyczny 艣wiat sn贸w. Mog艂am kroczy膰 korytarzem z drzwiami  jednocze艣nie truchlej膮c ze strachu  i 艣miej膮c si臋 do rozpuku. Autorka zachowa艂a mroczny i tajemniczy klimat razem z sarkastycznym i 偶artobliwym obyciem bohater贸w. Fabu艂a i akcja nie by艂y nudne, tylko wci膮ga艂y niczym czarna dziura. Nikt nie m贸g艂 oderwa膰 mnie od ksi膮偶ki, przez co sko艅czy艂am j膮 w jeden dzie艅... I teraz 偶a艂uj臋. 
 Trylogi臋 pokocha艂am nie tylko za cudowny 艣wiat sn贸w, ale te偶 za relacje mi臋dzy rodze艅stwem. Liv, Mia i Grayson opiekowali si臋 sob膮 nawzajem niezale偶nie od wszystkiego. Nawet kiedy by艂o 藕le, napi臋cie rozrywa艂o wszystkich od 艣rodka, potrafili stan膮膰 za sob膮 murem. Ksi膮偶ka pokaza艂a mi, 偶e, mimo i偶 moja siostra jest strasznie denerwuj膮ca, to nie jest kim艣 kogo powinnam nie cierpie膰. 

 Zwr贸c臋 te偶 uwag臋 na rodzink臋 Spencer-Silver. Ka偶dy by艂 z innej beczki. Nie zachowywali si臋 jak d偶em i mas艂o orzechowe, tylko jak czekolada i mi臋ta. Biedny Ernest musia艂 stawa膰 na g艂owie, 偶eby nastroi膰 gitar臋, a ka偶da struna by艂a innym cz艂onkiem rodziny.

 Podsumowuj膮c. Kerstin Gier nie straci艂a poziomu. Wr臋cz przeciwnie. Drug膮 ksi臋g臋 sn贸w uwa偶am za lepsz膮 od pierwszej. Drugi raz wci膮gn臋艂a mnie do owianego mrokiem i tajemnic膮 snu, kt贸ry (mas艂o ma艣lane) 艣ni艂o mi si臋 bosko.  Ksi膮偶ka jest jak najbardziej odpowiednia dla ka偶dej kategorii wiekowej. Zakochaj膮 si臋 w niej nawet cyfrowi maniacy, jak np. moja siostra. 
 Moja ocena 10/10! JE呕ELI JESZCZE NIE MACIE DRUGIEJ CZ臉艢CI SILVER TO LE膯CIE DO KSI臉GARNI!!! 

























 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

"Silver". Trzecia ksi臋ga sn贸w Kerstin Gier

Uwaga! Je偶eli jeszcze nie czyta艂e艣/a艣 moich poprzednich recenzji, to polecam zacz膮膰 od nich, aby orientowa膰 si臋 w akcji ksi膮偶ki: Zobacz ...